E.

E.
@aesrky
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım.
Puan vermedi
Kitapta üç hikayeden bahsediliyor. Üçünün de olay örgüsü bağlantılı. Yazıldığı döneme bakarsak hala günümüzde bile güncelliğini korumakta ve kitapta geçen hikayelerin hepsi insanlara çok önemli mesajlar vermektedir. Verilen mesajlarda bireylerin ahlaki ve vicdani açıdan nasıl iyi bir toplum olabileceğimizi anlatmaktadır. Anlatım tarzı ve olay örgüsü akıcı ve sürükleyiciydi. Ben kitabı okurken çok etkilendim. Sizinde etkileneceğinizi düşünüyorum.. "Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı!"
Edebiyat
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,5bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın ait olmadığı bir çevrede yaşamasından fe­ci bir şey olamaz...
Sayfa 317
Edebiyat
Bizde eksik olan bizi kendine çeker. Kimse gün ışığını bir kör kadar sevemez..
Edebiyat
Mutluluk yalnızca bir yanı boyanmış bir çerçeve.
Edebiyat
“Esasında kimseye kızmaya hakkım yok; bütün öfkem kendime”
Edebiyat