📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Subhanallah! Allah'ın bize ihsan ettiği ve bizim kesinlikle ihtiyacımız olan, onlarsız yaşayamayacağımız o kadar çok şey var ki. Ve Allah hiç durmadan veriyor, veriyor, veriyor.
"Eski Ahit’in Tanrı’sı zaman zaman, ‘seçtikleri’ne seslenir: ‘İbrahim, İbrahim –neredesin?’ ‘İşte ben –buradayım.’ Dinin mantığı içinde, Tanrı’nın, İbrahim’in ‘nerede’ olduğunu bilmemesinin –onu görememesinin- olanaksız olduğunu düşünürsek, ona seslenmesinin amacının onun ‘yer’ini ‘tespit’ etmek değil; nasıl bir bilinç konumunda olduğunu kendi ağzından işitmek, olduğunu anlarız. Dolayısıyla, İbrahim’in verdiği yanıt da, ‘şu şu yerdeyim’ saptamasını bildirmek değil; ‘söyle söyleyeceğini –ben hazırım’ gibi bir anlamdır”.
Belki de önemli olan, eninde sonunda, bir saydam anlama ulaşmak değil --çünkü, belki yoktur zaten böyle ulaşılabilir bir anlam-- bir anlama yolunu sorgulayarak yürüyebilmiş olmak...