İlişkilerde birçok insan, hiç de gerçekçi olmayan bir tutumla, hep ilkbahar olmasını bekler. Aşkın kolay olmadığı, sıkı bir çalışma ve sıcak bir güneş istediği gerçeğini görmezler.
Oysa tüm bunlar bir döngünün parçalarıdır. Şafaktan önce hep karanlık olur. İlişkilerde başarılı olmak için aşkın mevsimlerini kabullenmek ve anlamak gerekir.