Öncelikle İhsan Oktay'dan beklediğim fantastiklik vardı. Ama özellikle ilk 50 sayfada ve kitabın tamamında çok fazla terimin kullanılması kitabı zor kılmış. Olayların ve nesnelerin verilişi okuyucuda ileriki sayfalara karşı tahminde de bulunduruyor. Diğer kitaplarıyla kıyaslayınca aşırı bir zevk olmuyor ama yine de okurken dış dünya ile etkileşim azalıyor.