Kitap çok kısa ama bir o kadar da güçlü bir hikaye sunuyor. İnsan iradesinin sınırlarını, hayatta kalma içgüdüsünün ne kadar güçlü olduğunu gözler önüne seriyor. Beni en çok etkileyen ise, doğanın karşısında ne kadar küçük ve çaresiz olabileceğimizi hatırlatmasıydı.