anlatımı biraz garip ama öznur un kalemi harika fakat bazı betimlemeler beni sıktı onun dışnda gayet hoş biraz bad boy god girl gibi ama klişe değil
spoiler
saçma bitti
hayatımda okudugum en güzel kitapardan biri olabilir
august'un iyimserliği falan çok hoş
üstüne üstlük sadece bir karakterin değil bir çok karakterin ağzından anlatıyor bence yeni bir küçük prens ölmeden önce okumanız gerek
Allah'ım ben hayatımda böyle berbat bir kitap görmedim. Kadını aşağılayan sadece cinsel obje olarak gösteren bir kitap. Kötü alışkanlıkları da teşvik ediyor. Bence tam bir ergen kitabı hatta bazı ergenlere bile saçma gelebilir. Kitabı okumak için ıqnuzun 0'ın altında olması gerekir