Gel birlikte gidelim,dostum,varsın taşlasınlar bizi,
Varsın suçlasınlar başlarımız bulutlarda yürüyoruz
Diye__
Onlar ki hiç anlamamışlardır,
Bizim hangi Demir,hangi taş,hangi kan ve hangi ateşle
Yapılar ve düşler kurup türküler söylediğimizi.
Zerdüşt __Kanlarıyla işaretler yazarlar yürüdükleri yolda,ahmaklıklarıda onlara şunu öğretir;insan kanla hakikati kanıtlar.Oysa kan,en kötü tanığıdır hakikatin;kan,en saf öğretiyi bile zehirler,yürek çılgınlığına,yürek nefretine dönüştür.
Ve birisi öğretisi için ateşin içinden geçse,neyi kanıtlar ki bu? Çok daha önemlisi,kendi yangınından kendi öğretisinin çıkması.
Sen hiç istemedin ki dostum!istemek nedir bilmedin ki!Hiç tutulmadın sen!Tutkuların için ölmedin ki!İstedeydin ölürdün,ölseydin olurdun!Sen hiç olmadın ki!