Görünen o ki teknoloji öğretmenlerin yerini tamamen alamayacak ama öğretimi güncel teknoloji ile zenginleştirebilen öğretmenler diğerlerinin yerini alacak.
Bu dünyada hiçbir şey kalıcı değildir. Sevincin ikinci anı, ilk andaki kadar keskin değildir. Üçüncü anında daha da soluklaşır ve sonunda zihnimizin normal haliyle bütünleşerek kaybolur.