Kimsenin kendine ait zamanı yok.Kimsenin kendi acısı yok,anısı yok,rüyası yok,arzusu yok.Herkes koronun en ortasında en yüksek sesi çıkartmak için çırpınıyor.
"Yıllar nasıl da uçup gidiyor!" diyorsun. Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını? En güzel zamanlarını nereye gömdün? O yılları yaşadın mı yaşamadın mı?