Bazı hikâyeleri zaman, bazılarını söz, bazılarını da gözler anlatırdı.
Sayfa 220·Kitabı okudu
Alıntı
kimsenin kendine ait acısı bile yok
Kimsenin kendine ait zamanı yok.Kimsenin kendi acısı yok,anısı yok,rüyası yok,arzusu yok.Herkes koronun en ortasında en yüksek sesi çıkartmak için çırpınıyor.
1000Kitap
(…) yeni insanlara ne tahammülüm var ne de tanışma arzum.
Sayfa 24·Kitabı okuyor
Alıntı
"Yıllar nasıl da uçup gidiyor!" diyorsun. Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını? En güzel zamanlarını nereye gömdün? O yılları yaşadın mı yaşamadın mı?
Alıntı