Askerler bu sonu gelmez savaşların tek nedeninin silah tüccarlarına para kazandırmak olduğu hakkında şakalar yaparlardı ve şimdi artık anlaşılıyor ki, kimse bu savaşların nedenini doğru dürüst açıklayamadığına göre, sebebi gerçekten de bu. Egemenlik, sınırları korumak, evet ama bunların hiçbiri insanın karnını doyurmuyor.