Kesinlikle annesini sinir ediyor. Annesinin ona verebildiği tek duygu da bu zaten. Yani öfke. Sadece yedi yaşında ve sevgi talebinin reddedildiğinin farkında. Bir yetişkinin anlayamayacağı kadar iyi biliyor her şeyi ve gördükleriyle duydukları gerçekten acı veriyor ona.