Saygıdeğer dostum, beni bilirsiniz, değil mi? Ben gerçekçi ve gözlemci bir adamım. Asılsız hipotezlerinse düşmanıyım... Eğer ben bir şey söylüyorsam söylediğim şeyin temelinde mutlaka bir gerçek vardır ve ben ona göre bir çıkarımda bulunurum
Herkes temel erdemlerden en az birinin kendisinde bulunduğundan kuşkulanır ya, benimkisi de bu: Ben, ömrümde tanıdığım en dürüst birkaç kişiden birisiyim
Yüzümün ortasındaki gözlüklerden nefret ettiğim kadar başka bir şeyden nefret etmiyorumdur. Fakat gözlük takmanın, kullanmayanların asla anlayamayacağı avantajları da var. Mesela gözlüklerimi çıkarıp uzağa bakmayı seviyorum. Her şey sislerin ardına çekiliyor, bir rüya, bir tür yaşam çarkı gibi mükemmel oluyorlar