Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Onun yakınındayken karmaşık bir arzu kutuplaşması yaşıyordum. Bir yanım, "yangın var!" diye haykırarak kaçmak istiyordu. Daha pervasız tarafımsa alev almadan ne kadar yaklaşabileceğimi görmek için ölüyordu.