bir zamanların efsanevi kitabı diyebilirim.
benim lise zamanlarımda herkesin elinde kızılay dagıtılmış gibi bu kitaptan vardı.
harıl harıl okuduk :)
peki o Percy Jackson'ın o halleri <3
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
:) her gördüğümde beni tekrar okumaya iten kitap
eğer çocuğunuz okumayı sevmiyorsa veya çevrenizdeki çocuklar okumayı sevmiyorsa bu kitabı okuduktan sonra sevmeme ihtimalleri kalmıyor.
yani benim öyle olmuştu.
eğer eğlenceli bu ruh haline sahipseniz bu kitap tam size göre diyebilirim.
Kitabı okuduktan sonra gözlerinizi kapatıp okuduklarınızı izleyebilirsiniz.
Kitabı içtenlikle okuyan herkes benim ne demek istediğimi anlaycaktır.
iyi günler...
Ay HırsızıSunay Akın · Türkiye İş Bankası · 20142,879 okunma