nedendir bilinmez ama benim sevdiğim sayılı kitaplar arasına girdi bu kitap.
kitap çok akıcı ilerliyor.
kitabı okuduktan sonra son sayfasında anlıyorsunuz hayatı.
1 2 saniye hayatı sorgulatan bir kitap
(kitabı okuduktan sonra Türk film'inide izlemenizi tavsiye ederim)
kitap biraz hayal gücü istiyor.
hayvanların onuşması domuzların ayaklanması falan çocukça gelebilir.
ama herkezin içinde bi çocuk yokmudur aslında.
ama güzel umarım bitirdiğimdede güzelmiş vay be dedirtir
hayatta herkezin en sevdiği öğretmeni olmuştur ve bizim hayatımızı değiştirmeye yönelik olmustur bu öğretmen.
bu değişmez bi gerçektir.
bu kitapta ona bi örnek sonu çok duygusal
tavsiye ederim