İncecik kar yağıyor
Kulak kesen bir kağıt acısıyla yağıyor işte
Ellerimi cebimde ne kadar ısıtabilirsem
Paris caddesinde bekliyorum
Birileri göçmen telaşında
Ben de yol açıyorum
Sahi giden insan neden gelsin ki
Kapalı havaları severim
Ben de gitsem dönmem
Zaten gidemem
Pranga gibi ayaklarımı hapsettiler
Birisi dudağıyla yaptı bunu
Gözleri hiç demiyorum
Zindandan hallice
Paris caddesinin hafif kıvrımında
Alman konsolosluğu işte
Benim de umudum
Senin dudağının kıvrımında
Ben işte..