Ali Can Güller

Ali Can Güller
@aliguller

A.

, bir kitap okudu
6/10
·96 syf.·
5 günde okudu
·
2021 17. kitabı
Richard Bach
8/10 · 80,3bin okunma
Ali Can Güller
Çok güzel kitaptır yıllar yıllar önce okumuştum👍
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel şey!
Yaşamak güzel şey doğrusu Üstelik hava da güzelse Hele gücün kuvvetin yerindeyse Elin ekmek tutmuşsa bir de Hele tertemizse gönlün Hele kar gibiyse alnın Yani kendinden korkmuyorsan Kimseden korkmuyorsan dünyada Dostuna güveniyorsan İyi günler bekliyorsan hele İyi günlere inanıyorsan Üstelik hava da güzelse Yaşamak güzel şey Çok güzel şey doğrusu. Melih Cevdet Anday
Ayfer isimli okura yanıt verildi
Ali Can Güller
İnsan hayatının en değerli varlığı zaman. Okumuyorsa zamanını nasıl da cömert yok ediyor. Üzücü. Herkes istese vakit bulur. Az ya da çok. Ben zamanım yok bahanesine inanmam. Onu diyenler ne yapıyor uçak mi! Tembellik var. Bi de o kültürü edinememişlik var sanırım
Çok güzel şey!
Yaşamak güzel şey doğrusu Üstelik hava da güzelse Hele gücün kuvvetin yerindeyse Elin ekmek tutmuşsa bir de Hele tertemizse gönlün Hele kar gibiyse alnın Yani kendinden korkmuyorsan Kimseden korkmuyorsan dünyada Dostuna güveniyorsan İyi günler bekliyorsan hele İyi günlere inanıyorsan Üstelik hava da güzelse Yaşamak güzel şey Çok güzel şey doğrusu. Melih Cevdet Anday
Ayfer isimli okura yanıt verildi
Ali Can Güller
Değerlerimiz ne kadar geniş ve bir o kadar da ici boşaltılmış bir kavram.
. [...] her şey biçimli birer karaltı. .
Sayfa 66 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
İrfan Gülmez isimli okura yanıt verildi
Ali Can Güller
Yingyang gibi
neler oluyor bana, bana neler oluyor!:))
Az önce bu sıcak şehrin bulutlu gökyüzüne bakarken YILDIZ KAYDI. Ve ben dilek tutma telaşına kapıldım. Sonra hiçbir şey dilemeden kafamın içinde anın güzelliğinin tekrarını yaşadım. Bilimsel açıklaması, astrolojik terimi her ne olursa olsun ; çocukluğumun masum tabiri işte arkadaş. O yıldız kaydı ve ben izledim... 😍😍😍🌠🌠🌠 Dilek tutmayışımı da "artık ben mutluyum Galiba'ma" veriyorum. Çok güzeldi lan! :))
Ayfer isimli okura yanıt verildi
Ali Can Güller
Belki insanlar kötü giden birseyleri açıklamayınca sebep arar bir kısmı da nazar der. Doğru inanmamak belki doğru olan.