Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
" Ona tam bir atavizm örneği diyorum ama daha beteri aslında.
(...) Kızıl Göz'ün aslında insanlığın geleceğinin bir işareti olduğunu düşünüyorum. Sonuçta, erkeği kendi eşini öldüren tek hayvan insandır.
İnsan, üretmeden tüketen tek yaratıktır. Süt vermez, kuluçkaya yatmaz, çift sürmeye gücü yetmez, tavşan yakalayabilecek denli hızlı koşamaz. Gene de bütün hayvanların sahibidir.