Ama insan için iki nimet var ; unutmak ve alışmak var .
Alıntı
Ümit Besen
Alışmak sevmekten daha zor geliyor Alışmak yokluğuna , sevmekten daha zor geliyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
gecenin içine karışabilir karanlığı kendi yüzünde taşıyabilirsin kimsenin görmediği yerlerde sessizce dağılıp yine kendini toplayabilirsin bir pencerenin önünde saatlerce oturup yağmurun şehirle konuşmasını dinleyebilirsin hatta herkes uyurken kendi yalnızlığını bir şarkı gibi ezberleyebilirsin ama insan bazı acıları ne kadar güzel anlatırsa anlatsın içindeki boşluğu susturamıyor çünkü bazen derdin büyüklüğü değil kimsenin gerçekten anlamıyor oluşu yoruyor insanı sen yine de gülüşünü yüzünde taşıyabilir kırık taraflarını kimseye göstermeden yaşayabilirsin hatta içindeki fırtınaları normal bir günün içine saklayabilirsin ama bir gece ışığı kapattığında anlıyorsun: insan herkesten saklanabiliyor da kendisinden saklanamıyor…
Bedenini dinle ne diyor sana
Zaman bazı şeyleri iyileştirmez. Sadece insanın alışmasını sağlar. Ve alışmak, bazen en sessiz kabulleniştir.
Alıntı