Psikolojisi bozuk olan insanları bir araya getirmek mantıklı olabilirdi ama eğer işin başındakiler sorunluysa? Okuduğum ilk psikolojik kurgu kitabı olmasına rağmen keyif alarak okudum. Ayrıca Eylül'ün birçok özelliğinde kendimi gördüm. Senaryo o kadar güzel ki bazen okurken kitabı bırakmak istemiyorsunuz. Peki Merih? Merih bence çok ilginç bir karakter ama Eylüle olan bağı başta beni biraz rahatsız etti. Ama okudukça onunda problemlerini görünce onu biraz daha anladım. Sonuç olarak ilgimi çeken bir kitaptı ve akıcıydı.
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer İzmir ve Ege'nin aşkına ilk kitapta inandıysanız bence kesinlikle okumalısınız. Güzel ve akıcı bir dili vardı bence kitabın. İlk kitabı bitirdikten sonra koşa koşa aldım Sıfır Kilometre'yi. İlk kitapta olduğu gibi bu kitapta da İzmirle birlikte ağladım kimi zaman korktum kimi zaman da güldüm. Açıkçası ayrılıkları bit tık uzun sürse de aslında okurken bu beni fazla rahatsız etmedi. Ayrılıklarına rağmen her bölümü şimdi acaba ne olucak heyecanıyla okudum ve kitabı 2 günde bitirdim. Aslında İzmir'in hayatı Ege olmadan nasıl olurduyu okudum bence. Ve bu beni aşklarına biraz daha inandırdı. Ege'nin İzmiri bu kadar çok sevmesine ne demeli peki? Ayırca sevdiğim bir diğer şeyse çoğu bölümde küçük küçük ders veren birkaç cümle olması ama okurken sizi kitaptan soğutmaması, aynı şey 3391 Kilometrede de vardı ve bence hoş bir detaydı bu. Bence genç kızlar bu seriyi okumalı. 3391 Kilometre, Sıfır Kilometre, Beyza Alkoç
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
İlkini de okudum bunu da okudum ikiside çok güzel yazılmış. Ben bu kitap serisini şöyle değerlendirdim: sanki ilk kitapta Sahra olanları yavaş yavaş anlıyor ve ikinci kitapta ise olanlara karşı daha olgun bir bakış ile istediği hayatı yaşıyor. İlk kitap içinde aynısını yazmıştım çok akıcı ve güzel bir kitap. Ayçöreği, Elmalı Turta,Zeynep Sahra
Elmalı TurtaZeynep Sahra · Ren Kitap · 20179,7bin okunma
Derslerimden dolayı kitabın ilk yarısını bölük bölük okusamda tatilde iki günde diğer yarısını bitirdim.3391 km gercekten güzel bir kitaptı benim için. İzmir ağladığında ağladım güldüğünde de güldüm. Nerdeyse her bölümün sonunda o bölümü biraz özetleyen biraz da ders veren anlamlı bir paragraf veya birkaç cümle ile bitiyor bölümler. Ege ve İzmirin aşkına o kadar inandım ki kitabı bitirdiğim gün ikincisini almayı bekleyemeden wattpad'den bir kısmını okudum. Sonra koşa koşa ikinci kitabı aldım. Güzel yazıldığını düşünüyorum ve bence genç kızlar bu kitabı okumalı. 3391 Kilometre, Beyza Alkoç
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma