..ünlü olduktan sonra kendisinde bir değişiklik olup olmadığıydı. Birçok oyuncunun üne kavuştuktan sonra çevresini küçük gördüğünü belirten bu okurlarımızı Şevket Altuğ şöyle yanıtlıyordu:
"Ben yapı olarak alçakgönüllü bir insanım. Tiyatrodayken hep iki kalas bir hevesle çalıştım. O zamanlar tek başınaydım. Fazla paraya ihtiyacım yoktu. Şimdi durum farklı. Ama gerçekten bende bir değişiklik olmadı. Gerekirse spot da taşırım, evin kapısını da süpürürüm. Amatörlüğü şimdi de yaşıyorum. Tatilde bile Şakir'in yaz kostümünü düşündüm. Kasıntı olamam."