Tesadüf seni önüme cikarmasaydi,gene aynı şekilde,fakat her şeyden habersiz,yaşayıp gidecektim.Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu,benim bir de ruhum bulunduğunu öğreti.
O zaman içimi acıtan şey hayal kırıklığıydı...o genç adamın o denli itaatle gitmesinin verdiği hayal kırıklığı...beni durdurmak, yanımda kalmak için hiçbir girişimde bulunmaması...ordan ayrılıp gitmesi konusundaki ilk arzuma minnet ve saygıyla boyun eğmesi...beni kendine çekmek için bir şey yapmak yerine... beni yoluna çıkan bir azize görmesi sadece...ve beni görmemesi...bir kadın olarak hissetmemesi.