Amine

Amine
@amineclk
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kirli bir camdan bakıp herkesi ve her şeyi kirli sanıyorsunuz.
Edebiyat
Kendinizi yılgınlığa teslim etmeyin. Hayat böyledir, yaşamak gerekir.
1000Kitap
Mürekkebin utandığını gördüm basılı kağıtlarda...
1000Kitap