İnsan bazen hayatın en güzel dönemine girdiğini fark etmez. Çünkü hep bir sonraki şeyi bekler; biraz daha mutlu olmayı, biraz daha başarılı olmayı, biraz daha fazlasını... John Lennon şöyle der: “Hayat, sen başka planlar yaparken başına gelenlerdir.” Belki de bir gün dönüp bugünleri özleyeceksin. Bu sabahı, bu yaşı, yanında olan insanları... Çünkü zamanın en garip yanı, yaşarken sıradan gelen anları yıllar sonra kıymetli bir hatıraya dönüştürmesidir. Bugün acele etme. Belki de hayatın tam ortasındaki güzel bir ana denk geldin. ☀️🌿