📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Telefon numaranı vermeyecek misin?"
"Telefon numaramı mı istiyorsun?"
"Telefon numaranı istiyorum."
"Vereyim madem."
Klavyesine numaramı yazarken beşinci haneye bastığında numaramın tamamı gözlerimin önüne döküldü.
Zaten kayıtlıydım. 'Barbie' diye.
"Ama zaten kayıtlıymışım ki."
"Zaten kayıtlıymışsın."
"O zaman... Neden istedin ki?"
"Adettendir. Karadenizliyim ben kızım. Kadının müsaadesi olmadan aramak bizim kitabımızda yazmaz."