ada

"Ruhumdan her geçeni dudaklarımın arasından yollasam, ruhumun içine ne kalır?"
Sayfa 153 - Onur Zorlu·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1/10
·390 syf.··
2021 17. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2021 20:10
İlk defa bir gerilim romanı okuyacağım için çok heyecanlıydım ancak hiç beklediğim gibi değildi. Birisi incelemesinde "3 satırda 10 kere öpüşüyorlar" yazmıştı. Bunu abartı olarak algılamıştım ama kesinlikle değil. Cidden 3 satırda 10 kere öpüşüyorlar. Konuyla kitabın içindekinin alakası yok. En basiti, arkada balayı için gittikleri bir otelde not buldular falan yazıyor ama kitapta öyle bir sahne yok. Çok saçma, gerçekten çok saçma. Kız tacize uğruyor, tek düşündüğü erkek. Kız şiddet görüyor, tek düşündüğü erkek. Bir olay oluyor, üzerinde durmadan öpüşmeye başlıyorlar. Cidden çok sinir bozucu. Ayrıca konular çok hızlı geçiyor. Ne olduğunu bile anlayamıyorsunuz. 12 yaşındaki bir ergen çocuğun yazdığı bir hikayeye benziyor. Eğer içindeki aşk güzel olsaydı gerilim romanı olmasını düşünmeden 5 puan falan verirdim ama güzel de değil. Bu kitabı sevenler nasıl sevmiş anlamadım. Acaba farklı kitaplar mı okuduk diye düşünmeden edemiyorum. Bir tek sonunda şaşırdım o kadar. Arka kapak kurgusu güzel, tamamen ona aldanıp sahaftan almıştım. Eğer başka bir yazar yazsaydı gerçekten çok iyi bir kitap olabilirdi. Uzun lafın kısası asla önermiyorum.
PsikopatJohn Smith · Nokta Yayınları · 20121,115 okunma

ada

, bir kitap okudu
1/10
·390 syf.··
19 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2021 20:10
·
2021 17. kitabı
John Smith
5.7/10 · 1.115 okunma

ada

, bir kitap okudu
9/10
·344 syf.·
3 günde okudu
·
2021 16. kitabı
Marie Lu
8.5/10 · 5,3bin okunma
Okuyun ve bugün yeni bir şey öğrenin, farklılık özeldir.
Sayfa 186·Kitabı okudu