“ Kimse bana dünyanın çirkin yüzünü görmeyi öğretmemişti ve ben her şeyi aptal gibi görüyor ,hiçbir şeyi anlamıyordum.”
Fakat insan yaşa­mamışsa nasıl yaşlanabilir?
Sayfa 178
Reklam
Zaten yalnız bir insanı bir de siz yalnız bırakıyorsunuz. Sizi neden yargılamıyorlar?
Sayfa 167
Artık adını koyamadığım bir şeyi özlüyorum durmadan.
Sayfa 166
Aptal olmak üzücüydü ama aptal görünmek özgürlüktü.
“Bir insanın apaçık ve tamamen ahlâklı olabilmesi için biraz aptal olması gerekir. Tamamen zeki olabilmek içinse insan biraz ahlaksız olmak zorundadır.”
Sayfa 15 - Sel Yayıncılık·Kitabı okuyor
Reklam
Reklam