"Devekuşuna çevirmişler bizi yavrum! Aslında biz de, yani biz aydınlar da, bu çevirmeye bedava gönüllü katılmışız! 'Uç!' demişler, 'Deveyim,' demiş, 'Yük taşı,' demişler, 'Kuşum,' demiş ya... Bizim Osmanlıya bir dönüp 'emperyalist, talancı,' diyoruz, bir dönüyoruz 'Yarı sömürge' diyoruz!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanın başına bu memlekette her şey gelir, bunların en önünde akıl almaz alçaklıklar, en sefil kişisel çıkar, en korkunç aptallık vardır. Sonunda, en yüksek makama çıkmışlar için bunun özrü; 'Haberimiz yoktu'... Ne demek 'Haberimiz yoktu'? Suçtur bu, suçtur... Hem de en bağışlanmaz, en sefil suç..."