kitabın ismine aldanıp keyifli bir kitap okuyacağınızı sanıyorsanız aldanıyorsunuz; boğazınız düğüm düğüm, gerilimli ve sarsıcı bir kitap olduğunu ifade etmek gerekiyor.
kitabı okurken psikolojim bozuldu. filmi çevrilse korku-gerilim olur. kitabın adıyla alakası yok. babaları tarafından dış dünya ile hiç ilişki kurmadan büyütülen iki çocuk (hatta üç çocuk.babası tarafından zincirlenmiş üçüncü çocuk) babalarının ölümünden sonra yaşadıkları evin dışında bilmedikleri hayatla başa çıkmasını anlatıyor. çocuklardan kız olanı kendini erkek zannediyor. biyolojik olarak vücudundaki değişimlerin ne olduğunu bilmiyor, ensest ilişki,işkence, dayak ..vs. var.
Alice’in ağzından çocukca bir dille anlatılan sarsıcı bir kitap ve yer yer rahatsız edici…