Çocuk eğitimi ' deyince kafamı karışıyor . Bence meseleye ' insan eğitimi ' diyelim ve kaç yaşında olursa olsun her çocuğun ' insan ' olduğu bilinciyle hareket edelim .....
Bir olayı başka birinin bakış açısından görmek kolay bir iş olmayabilir. Biz kendi gördüğümüzü bilir ve genellikle de görmek istedigimizi görürüz . Ama olaylara başkalarinin bakış açısından bakmak için akıl gözümüzü ne kadar çok kullanırsak çatışmalarida sağlıklı bir şekilde çözümleme konusunda daha çok şansımız olur.