📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir öğretmen adayı olarak okurken kendimi ders çalışırken buldum adeta. Ama fakülte derslerimiz gibi akademik bir dili yoktu ve gerçekçi deneyimleriyle karşımızdaydı. Fakültede bir çok konu üzerine kafa yoruyoruz fakat bunun cevabını almakta gecikiyoruz maalesef. Çok kıymetli bu deneyimlere zamanında ulaştığım için kendimi şanslı hissediyorum. Keşke tüm öğretmenler tecrübelerini meslektaşlarıyla paylaşsa diye hep düşünürdüm. Yazar da giriş bölümünün sonunda "Paylaştıkça gelişeceğimize olan tüm inancımla" diyerek açık bir çağrıda bulunmuş bence.
Kitap bölüm bölüm bir öğretmen ve öğretmen adayının zihninde belirmiş ya da belirebilecek hemen hemen her konuya az çok değinmiş. Deneyimlerinden bahsederken başka örnekler de verdiği gibi daha detaylı bilgi almak için kitaplar, siteler önerdiği de olmuş. Kitaptan fazlasıyla notlar aldım, esinlenip tasarladığım oyunlar, etkinlikler, yöntemler çok oldu.
Bunları bilen, uygulayan ve kendini daima geliştiren bir sınıf öğretmeninin öğrencisi olamadığım için de biraz hüzünlünmiş olabilirim.
Her ne kadar bir sınıf öğretmeninin kaleminden olsa da her öğretmene fikir verebileceğini düşünüyorum. Hatta belki ebeveynlere bile.. İlgilenenlere keyifli okumalar dilerim.