📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası ben kitabı beğenmedim çok fazla detay var bir olay anını betimle betimle nereye kadar o yüzden çok zorlanarak bitirdim.hikaye güzel yaşanmışlıklar güzel.fikir anlatılmak istenen şahane ama anlatım bana göre değil
Kitabı çok beğendim adeta yaşayan laboratuvar anılarını anlatıp bizi çok ciddi şeyler düşünmeye maruz bırakıyor. Nazi kamplarının korkunç yüzü ve o şartlara katlanan değişik karakterleri bir Piskoterapist den dünlemek inanılmaz dokunuyor