Kitabı çok beğendim zaten yaşanmış bir olay olunca sade tatlı güzel bir dille de Anlatılınca samimi bir dille de Anlatılınca gerçekten insanın tadı damağında kalıyor. Gülseren hanımın diğer kitaplarını da okuyacağım bir piske adres olarak hem düşünce yapısı hem de kalemi gerçekten çok başarılı bir çok kişinin de bu kitapları okuyup kendi kader motifine katkı sağlayacağına eminim. Psikoloji okumuş bir insan olarak soyleyebilecegim bir şey varsa lütfen önce kendinizi sevin sonra kendinizi tanıyın daha sonra diğer insanlara kalbiniz açılır zaten
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap gayet sürükleyici olaylar gayet sade bir dille ifade edilmiş ayrıca süprizlerle dolu bir kitap bana şunu düşündürdü” kusursuz planlanmış bir senaryo da çok iyi oyuncular varsa zaaflarınıza yenik düşüp kendi sonunuzu kendiniz hazırlayabilirsiniz”