Günaydın
İnsanların insanları değiştirdiği bir hayatta yaşıyoruz. Sonra biz değiştirdik demiyor, bu insan çok değişti diye sitem ediyoruz. Aceba neden sonuç ilişkisi kurma özelliğini yüklemeyi mi unuttu Yüce Yaradan, yoksa bu özelliği aktif etmek işimize mi gelmiyor? ASA
`Beni Unutma
Bir gün gelir de unuturmuş insan En sevdiği hatıraları bile Bari sen her gece yorgun sesiyle Saat on ikiyi vurduğu zaman Beni unutma Çünkü ben her gece o saatlerde Seni yaşar ve seni düşünürüm Hayal içinde perişan yürürüm Sen de karanlığın sustuğu yerde Beni unutma O saatlerde serpilir gülüşün Bir avuç su gibi içime, ey yar Senin de başında o çılgın rüzgar Deli deli esiverirse bir gün Beni unutma Ben ayağımda çarık, elimde asa Senin için şu yollara düşmüşüm Senelerce sonra sana dönüşüm Bir mahşer gününe de rastlasa Beni unutma Halâ duruyorsa yeşil elbisen Onu bir gün benim için giy Saksıdaki pembe karanfilde çiğ Ve bahçende yorgun bir kuş görürsen Beni unutma
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gϋηαү∂ıη cαηıм íηsαη.
"вυgϋn yaşaмayı ѕevíyorυм. yarında вír neden вυlυr ѕeveríм. Daнa ѕonra yeníden ĸeşғeder, yeníden ѕeveríм. вeníм ѕevмeĸтen вaşĸa íşíм yoĸ ĸí..." ✍️🏻 | Cemal Süreya
1000Kitap
Gönül yârın visâlinden meğer kat-ı ümid olmaz
1. Ne ranâ yüz ki gözler perdesiz seyrinden âr eyler Ne zîbâ göz ki bir kez kanda baksa cân şikâr eyler 2. Anındır izzet-i devlet anındır mesned-i ikbâl Cihân hükmündedir her ne diler ne ihtiyâr eyler 3. Mesîh-âsâ anın her nefhâsı Rûhu'l-Kudüs'dendir Hayât istersen ey mürde gönül var hoş timâr eyler 4. Değil ayrı anın zâtına andan bilmeyen ayrı Kim anı bildi andan doldu anı yâr-ı gâr eyler 5. Hayâle gelmeden dilden tecellîsi zuhûr eyler Görünmez gözle sun'un cümle birden âşikâr eyler 6. Gönül yârın visâlinden meğer katı ümid olmaz Düşürdü hicrine ümidi kim vaslına yâr eyler 7. Hulûsî'nin yuları dergeh-i bâbında bağlıdır O bend kim her kimin boynunda olsa iftihâr eyler
Alıntı
Bu sözler dökülmüştü Esad'ın dudaklarından farkında olmadan. Odasında uzandığı yataktan köşedeki dolaba bakarken. Aklı çok karışıktı o an. Günlerdir aynı şeyi düşünmekten kurtulamıyordu. Hatalıydı farkındaydı ama kabul edemiyordu, kıramıyordu gururunu. Nasıl kabul etsindi. İnsanoğlu hep kaçmıştı hatasını kabul etmekten. Doğanın yıkılmaz bir kuralıydı bu sanki. Bunca insan yıkamazken bu zayıf karakteriyle nasıl yıkabilirdi bu kuralı. Nasıl kabul edebilirdi hatalı olduğunu. Oysaki unuttuğu hatta hiç farkına varmadığı şey kabullenmek ve hatasını kabul ederek özür dileme büyüklüğünü gösterebilmekti. ASA