kimse sahip çıkmadı,
yığıldı kaldı duvar diplerine.
yalnız kuş ayakları
bastılar incelikle göğsüne.
-sevgilim, yanımda olsaydın keşke!
kar var yaşadığımız günlerde,
umutsuzluk çevremizi kuşattı,
kıtlık, kıran gündemde.
yine de ele güne karşı,
özenle saklıyorum yüreğimde
sana duyduğum aşkı,
dört yanım kar içinde.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
şölensiz, sevinçsiz yaşıyoruz şimdilerde
bir iğdiş ve buruşuk zamanı
kimsenin türküsü yok dilinde
karşılayacak yağan karı
coşkulu ve sarhoş sesiyle
bıçak açmıyor ağızları
acı, yalnız acı var yüreklerde.