Keşke diyorum hayatı dolu dolu yaşasaydım. Kimseyi umursamadan. Bu kadar hassas kalpli olmasaydım. Keşke daha çok film izleseydim, daha çok gezseydim, daha çok okusaydım. Yaşlı insanlarla daha çok oturup kalksaydım. Tecrübelerini dinleseydim.. Keşfedilmemiş yerleri keşfetseydim. Bi sürü oyuncak alıp çocukları sevindirseydim. Hayat hiç bişeyi kafaya takmayacak kadar çok kısa