asia

8/10
·144 syf.··
2020 10. kitabı
Merhabalaaar! Oz Büyücüsü benim okumaktan çok keyif aldığım bir kitaptı açıkçası. Daha önce filmini izlemiş fakat kitabını bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım hazır şu dönemde evdeyken neden okumayayım? Dedim ve okumaya başladım. Benim için aşırı sürükleyici, keyifli ve eğlenceli bir kitaptı Eğer masalımsı kitaplar seven biriyseniz bence okumaktan zarar gelmez. Puanım 8 bunun nedeni ise kitap gerçekten güzeldi ama bazı yerlerde bu büyük ihtimalle sadece benim için geçerli fakat tam anlamıyla anlayamadığım birkaç yer vardı
Oz BüyücüsüL. Frank Baum · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202218,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·83 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Bu kitap, benim açımdan bazı kitapları okumak için belirli bir yaşta olmamız gerektiğinin kanıtıdır. Bunun nedeni ise, Satranç kitaplığıma ben daha 7. sınıftayken girdi ve ben okumaya başladım. Ne yalan söyleyeyim yarısına bile gelmeden kitabı bıraktım.Bırakmamın en büyük nedeni beni etkileyememesi değil, nedense ilgimi çekmedi. Ki o zamanlar ben nerdeyse hiç klasik okumamış bir insandım ,bu yüzden de olabilir. O günden tam 2 yıl sonra gözüme çarptı ve bir şans daha vermek istedim. Hayatımın en güzel kararını almış olabilirim. Kitap gerçekten çok güzeldi, okudukça dahada güzelleşiyor ve kurgusu olsun betimlemesi olsun olağanüstü bir eserdi. Zweig her zaman olduğu gibi ustalığını ortaya koymuştu. Satrançı okumak bana yetmemişti ve kitabı bitirir bitirmez hemen sesli olarak dinledim. Dahada ilgimi çekmişti ve kitabı araştırmaya başladım .Sonuç olarak Zweig'in ölmeden önce yazdığı son kitap olduğunu öğrendim. Bunun dışında içindeki bazı cümlelerin Zweig'in ölmeden önce veda olarak yazdığı cümleler olduğunu okudum. Bunlardan sonra bu kitabı değişik bir açıdan okudum ve şu an favori Zweig kitaplarımın başında geliyor. Herkese öneririm .Mutlaka okumalısınız .Benim gibi geç kalmamanız dileğiyle. Satranç Stefan Zweig
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
5/10
·392 syf.··
2020 3. kitabı
Geçen sene okuduğum bir kitaptı bu kitap. Açıkçası ilk öyküleri bi 10 tanesi falan gerçekten hiç hoşuma gitmedi bunun en büyük nedeni ise belki benden kaynaklanıyordur ama anlayamadım. Neresinde olaylar bitti kim öldü bunların hiç birini kavrayamadadım ama bu dediğim gibi ilk öyküler için geçerliydi. Sonrasını beğendim çünkü artık bir ölüm teması yoktu ve belki ben öykülere alışmıştım yada anlaması daha kolay olan öykülerdi ama ben gerçekten çok keyif aldım. Dediğim gibi kitabı bir daha okusam ilk 10 belki de 12 öyküyü okumam. Onun dışında ortalama bir kitaptı ama bayıldım herkes okumalı diyemem :)
Genç OlmakNursel Duruel · Yapı Kredi Yayınevi · 2018119 okunma
8/10
·56 syf.··
2020 2. kitabı
Zacharius Usta gerçekten benim için nefes kesici bir kitaptı. Bunun en büyük nedeni aşırı heyecanlı, sürükleyici ve anlamlı olması. En azından benim için öyle. Her sayfasından bir ders çıkarabileceğimiz , bir şeyler öğrenebileceğimiz bir kitaptı Zacharius Usta. Fakat bir duygu var ki özellikle çoğu sayfada üstünde durulmuş bu duygu kibir evet kibir. Kitapta kibirli olmanın getireceği zorluklar, diğer güzel duyguların önüne geçip birçok duyguyu esiri altına alan kibiri daha çok ön planda görüyoruz. Hatta bazen evlat sevgisini bile yeniyor bu duygu. Ustamız bir saat ustası ve bir gün yaptığı saatlerin hepsi duruyor ve kitap bu olayın üzerinden başlıyor. İçeriğine çok giremeyeceğim çünkü nasıl anlatacağımı inanın ki kavrayamadım ve hala o sonun etkisindeyim. Uzun lafın kısası güzel ve kesinlikle okunmaya değer bir kitaptı. Az kalsın unutuyordum Jules Verne okumaya kesinlikte bu kitaptan başlayın pişman olmazsınız :) Zacharius Usta Jules Verne
Zacharius UstaJules Verne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202124,9bin okunma
10/10
·163 syf.··
2020 1. kitabı
Bu kitabı edebiyat yazılım için okumaya başladım kitabın en başında biraz ön yargım vardı desem yalan olmaz fakat bu ön yargının sebebi bir ara aşırı meşhur olması ve herkes tarafından okunması. Ben bu tür aşırı popüler kitapları okumayı ve filmleri seyretmeyi sevmeyen bir insanım. Gelelim yorumuma Kitabı gerçekten çok beğendim ve neden daha önce başlamadım diye kendime kızmadım da değil. Kitap ilerleyişi ve en önemlisi Sabahattin Ali nin yazı dili beni çok etkiledi ve ben kitabı bir güne kalmadan bitirdim. O kadar özenle ve düşünerek yazılmış ki anlatacak kelime bulmakta gerçekten zorlanıyorum. Olaylar olsun mekanlar olsun ve benim en sevdiğim şey olan betimlemeler olsun kesinlikle mükemmeldi. Kendime çok kızıyorum daha önce okumadığım için. Mutlaka herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kürk Mantolu Madonna Sabahattin Ali
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,4bin okunma