Merhabalaaar!
Oz Büyücüsü benim okumaktan çok keyif aldığım bir kitaptı açıkçası. Daha önce filmini izlemiş fakat kitabını bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım hazır şu dönemde evdeyken neden okumayayım? Dedim ve okumaya başladım. Benim için aşırı sürükleyici, keyifli ve eğlenceli bir kitaptı Eğer masalımsı kitaplar seven biriyseniz bence okumaktan zarar gelmez.
Puanım 8 bunun nedeni ise kitap gerçekten güzeldi ama bazı yerlerde bu büyük ihtimalle sadece benim için geçerli fakat tam anlamıyla anlayamadığım birkaç yer vardı