Güven, sadakat, kölelik gibi kavramlar çok güzel bir şekilde işlenmiş. Bir çırpıda okunup bitecek bir kitap. Sürükleyicilik yüksek seviyede. Oldukça etkileyici buldum duygular o kadar net işlenmişti ki sanki kendim yaşıyor gibiydim. En sahtekar insanın bile gün geldiğinde onurunu düşünüp değişebileceği de fark ettirdiği şeyler arasında