kitap Sabahattin Ali nin eşine ve kızına yazdığı mektuplardan oluşuyor. bu mektuplara aşık oldum diyebilirim. Sabahattin Ali çok güzel bir şekilde sevmiş. ama dikkatimi bir başka çeken konu ise evlenmeden önce daha bir aşkla yazarmış mektupları fakat sonrası hep masraflar ve durumlarla alakalıydı. aşk bitmiş diyemem çünkü her zaman aşık bir şekilde yazmış mektupları. sanırım o zaman o şekilde olması gerekiyormuş. bir de mektupların sevdiğim yanı başlangıç ve sonlarıydı. güzeldi. ve biraz özeldi. mektup okumayı seviyorsanız okuyun derim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşün, dünyada yalnızlık kadar feci bir şey var mıdır? Tabii yalnızlıktan kafa yalnızlığını kastediyorum, yoksa dünya bir sürü kuru kalabalıkla dolu...
bu kitap hakkında nasıl konuşsam bilemiyorum. canımı çok yaktı. ben aslında wattpad okuyan biri değilim ama bu kitabı arkadaş tavsiyesi ile alıp okudum. bu kitaptaki en güzel şey karakterlerin yaşadıklarını ta içinden hissediyorsun. böyle nasıl anlatsam onların canı yanarken senin de canın yanıyor. ben herkesin ağladığı kitaplarda ağlamamış birisiyim ama kitabın sonu beni hüngür hüngür ağlattı. depresif kitap seviyorsanız ve canınızın acımasını umursamıyorsanız okuyun.
YOSUNDUK BİR KAYANIN ALTINDA ÖZGÜRLEŞİYORUZ.