Evimizin en küçüğü, evimizin özel çocuğu Yusuf'um.. 🫶🏻
Aramızdaki 30 küsur yaş farkından dolayı çok kızmıştım dünyaya geliyor oluşuna ama kurduğumuz bağ, elimi sıkı sıkı tutuşun bana iyi ki abiyim dedirtti.
Yusuf'umu tanıyanlar bilir onun Cennet kuşu olduğunu, bildiği en güzel kelam "Allah" elinde zikirmatik, ettiği en güzel dua 'Aziz Allah Celil Allah, cennete inşallah' sürekli dua okur..
Yusuf'um havale geçirdi, yoğun bakım süreci var abileri, ablaları, Yusuf'um için dua eder misiniz? 🥹
Bir gün Peygamber Efendimiz arkadaşlarıyla otururken Ebu Leheb meclise giriyor ve Efendimize:
-Yâ Muhammed birçok yerleri gezdim, senden daha çirkinine rastlamadım.
-Doğru söylüyorsun Ebü Leheb.
-Herhalde dünyanın en çirkini sensin.
-Haklısın Ebû Leheb.
Biraz sonra Hz. Ali içeri girer ve tevafuk bu ya, o da:
- Yâ Muhammed bu dünyada senden güzelini görmedim.
- Doğrusun, Ali.
- Sana baktıkça içime huzur doluyor.
- Doğrusun Ali. deyince, bu konuşmalara şahit olan orada bulunan sahabe:
-Yâ Resulaliâh, biraz önce Ebû Leheb geldi "Ne kadar çirkinsin." dedi. "Doğru söylüyorsun." dediniz; şimdi Ali geldi "Ne kadar güzelsiniz." dedi. Ona da "Doğrusun." dediniz. Hikmeti nedir? Diye sorunca, Efendimiz de:“insan insanın aynasıdır. Kişi kendisi nasılsa, karşısındaki insanı da öyle görür" buyurarak, birbirimize hangi gözle bakmamız gerektiğini açıklamıştır.