E.

E.
@auroracore
"Sonra, önceleri hiç yapmadığı bir şeyi yaptı: Tanrı'yı ve öteki dünyayı düşünmeye başladı."
Sayfa 153·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
" 'Şu anda beni böylesine mutlu eden şey nedir? Şimdiye değin ne için yaşadım?' diye sordu kendi kendine. 'İlgi duyduğum şeyler için nasıl da titiz ve inatçı davrandım. Kazandığım sadece utanç ve üzüntü iken neler tasarladım, neler yaptım mutlu olmak için! Oysa şimdi mutlu olmak için hiçbir şeye gereksinim duymadığımı görüyorum.!' Birden sanki önünde yeni bir dünya görmüş gibi oldu. 'Mutluluğun ne olduğunu şimdi anlıyorum' dedi kendi kendine. 'Mutluluk başka insanlar için yaşamaktır. Çok açık bu. Mutlu olma isteği her insanın yaratılışında var. Buna göre mutlu olmak için mutlu olmayı istemek ve buna niyet etmek gerekir. Mutlu olmak isteğinin, varsıllığı, ünü parasal olanakları ve aşkı bencilce zorlayarak doymak eğilimi vardır. Ama bu yollarla hiçbir zaman sonuca varamayabilir, ortam buna elvermeyebilir. Öyleyse bu peşinden gidilenlerdir yanlış olan. O zaman dış koşullardan bağımsız olarak nasıl mutlu olabiliriz? Bizi mutlu edebilecek şeyler nelerdir? Başkaları için sevgi ve özveri!' "
Sayfa 152·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir şeyi istemeniz, onu hak ettiğiniz anlamına gelmez. Anlaşma yapmak durumundasınız."
Sayfa 194·Kitabı okuyor
Psikoloji
"Soylu olduğunu kanıtlamak için özen gösteriyordu ama bu gülünç özentinin arkasında yatan güvensizlik, tedirginlik kolayca sezilebiliyordu"
Sayfa 132·Kitabı okudu
Edebiyat

E.

, bir kitabı yarım bıraktı
Timothy A. Pychyl
7.7/10 · 2.805 okunma