... acısını anlayışla karşılıyordum ama gerçekten katil bile olsa, zavallının birine eziyet etmenin adalet duygusunu nasıl tatmin edebileceğini aklım almıyordu bir türlü.
Evim bana; ''Beni terk etme; çünkü burada geçmişin ikamet ediyor.'' diyor.
Ve yol bana; ''Gel beni takip et; çünkü ben senin geleceğinim.'' diyor.
Ve ben her ikisine de;''Benim ne geçmişim ne de bir geleceğim var.Burada oyalanıp kaldığım takdirde, kalışımda bir gidiş vardır; gidecek olursam da gidişimde bir kalış vardır.Yalnızca sevgi ve ölüm her şeyi değiştirecektir.'' diyorum.