"Doğru umut ve doğru arzulara sahip olmadığımız için azarlanıyoruz, peki doğru idealin peşinden koşsak, bu insanlar bize destek olup rehberlik edecekler mi acaba?"
"Hüzün ve acıya yenik düştüğüm dönemlerim oluyor. Fakat kendi bildiğimden başkasını istemiyorum. Bu da çok şey istemek oluyor elbette, insanların hayatlarını, yüreklerini, önyargılarını çiğnemek zorunda kalıyorsunuz."