Bütün insanlar kendileriyle konuşurlar. Buna iç konuşma denir. Biliyor musun bu iç konuşma, çoğunlukla olumsuzdur. Özgüvenimiz çoğu insan gibi dış etkenlere bağımlıysa kendimize kötü şeyler söyler ve kızarız. Kendimize karşı hoşgörüsüz oluruz. Hoşgörüsüzlük, verimsiz bir toprak gibidir. Ne kadar uğraşırsan uğraş, istediğin verimi alamazsın.