Ferdinand başını gökyüzüne kaldırdı,yeryüzünde insanoğlu için kendi yasasının dışında bir yasa olmadığını ve hiçbir şeyin birine bağlı olmak kadar insanı hayata bağlamadığını hissetti.
‘Bu yaprağın ne önemi var?’ diyordu kendi kendine.’Yarın öbür gün burada binlerce,on binlerce,yüz binlerce yaprak fundalıklarda çiçek açacak ve her biri benim için yabancı olacak,tıpkı bunun gibi.