Oldukça güzel hazırlanmış bir eserdi.
Hakan Günday okumaya ilk olarak Kinyas ve Kayra ile başladım ardından da Az ile devam ettim, sıradaki okuduğum eseri Azil oldu.
İlk olarak başlangıcı açısından zor ilerleyeceğini düşündüm fakat sayfalar ilerledikçe hikayesi içine çeker bir hal aldı.
Beni sadece fotoğraflardan tanıyorsun. Sadece nasıl göründüğümü ve objektife nasıl baktığımı biliyorsun. Ama neler düşündüğümü ve neler hissettiğimi bilmeme olanak yok.