Kitap işgal altinda ki Anadolu'nun içler acısı halini anlatıyor. Değil yaşlısı, genci; 8 yaşında ki çocukların dahi 'vatan'ın bu denli bilincinde' olması , cesaretleri yürek burkuyor. Okurken ağladığım ilk kitap budur ve her bir bölümde duyduğum utanç duygusu tarifsizdi. Ne güçlükle kurtardığınız bu vatanın halini gelin şimdi ki gençlere bakın da görün diyerek söylendim durdum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'İyilerin sonu bu olmamalıydı' diyerek kitabı tenkit edip, yazara öfkelendim fakat ilginç olan yine de beğendim ve tavsiye ediyorum. Her yaşa hitap eden akıcı ve duygusal bir kitap.