Senin haddine mi Sezai Karakoç kitabı beğenmemek? diye sürekli bir çocuk gibi kendimi azarlayarak okudum kitabı.
Yine de...
Girilen 100 incelemenin 100'ü olumlu olsa da ve yazarın fikir dünyasının yüceleği, kitabın derinliği herkes tarafından ısrarla övülüyor olsa da... Hatta anlaşılamayan kısımların bile ya okurun motivasyonsuzluğuna ya da yazarın yüceler yücesi anlatım gücüne bağlanmış olsa da...
Ben,vasat bir dil, zorlama çıkarımlar, yüzeysel bir fikir dünyası buldum kitapta..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatın bütün hatıraları lüzumsuz ve manasızdı. Ömrünün her vaka'ası olmasa da olabilir, hayatına her giren insan girmese de olabilirdi. Bütün mazisinde kendisine "Ah, neden böyle yaptım?" veya, "Ah, niçin böyle yapmadım!" dedirtecek bir şey bulamıyordu; ve bu, ömrünün pek tatlı geçtiğinden değil, sadece, ömrünün her kısmına şu anda pek lakayt olduğundandı.