Bu ara hep birlikte olmayı da yalnızlığı da bir arada tadıyoruz. Tuhaf bir dönem, elbet geçecek. Sonra? Kimimiz yine yalnızlığı seçecek. Oya Baydar "Kayıp Söz"de, "Yürekler aynı yolda yürürken birleşir." der. Yalnızlık bazen iyi de, insana yürünecek bir yol bir de yoldaş gerek sevgili okur. Var olun.
BirYudumKitap 4 Mayıs 2020 Pasajı
Hep yarını bekliyoruz hep sonrayı. Sabretmek, âdeta bir vazifeymiş gibi. Nihan Eren, "Güzel günlerin, yarında olacağına inanmayı icat eden insanlık, bugüne katlanmayı başka nasıl başarır?" diye sorar. Biz bugünü de güzel etmeye bakacağız sevgili okur. Yarın da güzel olacak, inanacağız. Var olun.