Yapılacak ilk devrim, insanın kendi içinde yapacağıdır, evet ilk ve en önemli devrim budur.
İnsan kendi hakkında bir düşünceye sahip değilken bir düşünce uğruna savaşmak,
yapılabilecek en tehlikeli şeylerden biridir.
İnsanın kendi iç dünyasına bakmak istemediği zaman bahaneler bulması
dünyanın en kolay şeyidir.
Dıştan bir suçlu her zaman vardır. Suçun –ya da daha iyisisorumluluğun– yalnızca bize ait olduğunu kabullenmek çok cesaret ister. Gene de sana
söylemiş olduğum gibi, ilerleyebilmek için tek yol budur.
Eğer yaşam bir yolsa, her zaman yokuş yukarı giden bir yoldur.